یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

روابط عمومی سامانه 137 با ارزیابی ماهانه خبر داد؛

تماس بیش از 2 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137

2 هزار و 942 شهروند قزوینی در آذر ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.

 به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع 2 هزار و 942  تماس شهروندان با سامانه 137،  یک هزارو 61  تماس با راهنمایی کارشناسان  نیاز به ثبت نداشته است.

براساس این گزارش، یک هزار و 881  تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های ذیربط ارسال شده است.

درحالی 2 هزار و 942 تماس در آذر ماه سال جاری گرفته شده  که  سال گذشته در همین بازه زمانی  4 هزار و 145 بار تلفن سامانه به صدا درآمده است.

 در این بین، پیگیری های سامانه مدیریت شهری نشان می دهد بیشترین رضایتمندی مربوط به سازمان مدیریت پسماند بوده؛ اما بیشترین درخواست ها به ترتیب از شهرداری منطقه یک، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه سه و سازمان پارک ها و فضای سبز بوده‌است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط