پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

در نشست مدیر سامانه 137 با مسئولان نواحی شهری؛

روند رسیدگی به درخواست‌های عمرانی شهروندان آسیب شناسی شد

در نشست مدیر سامانه 137 با مسئولان نواحی، برای کوتاه کردن زمان رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در حیطه مسائل عمرانی راهکارهایی ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ در نشست مدیر سامانه 137 با مسئولان نواحی مناطق سه گانه شهرداری قزوین که در دفتر سامانه برگزار شد، مسائل پیش روی نواحی در مورد درخواست‌های شهروندان بررسی و واکاوی شد.

مهدی کوزه‌گرها، سرپرست سامانه 137 در این نشست گفت: سامانه 137 در نظر دارد با آسیب شناسی مشکلات نواحی که مرتبط با درخواست‌های شهروندان است، پیام‌‌ها در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

او افزود: نواحی شهری رابطه تنگاتنگی با مطالبات شهروندان دارند؛ درواقع  اگر نسبت به تقویت امکانات این بخش از مدیریت شهری توجه بیشتری شود، علاوه بر رضایت بیشتر شهروندان، مسائل شهری هم کاهش می‌یابد.

سرپرست سامانه 137 خاطرنشان کرد: بیشتر درخواست‌های شهروندان در بخش نواحی به مرمت حفاری  حاصل از انشعاب آب و برق و گاز و تلفن و لکه گیری حاصل از فرسودگی آسفالت، ترمیم دریچه، مرمت پل ورودی کوچه، مرمت جداول و مواردی از این دست برمی‌گردد که مدیریت شهری در نظر دارد با توجه بیشتر به نواحی، رسیدگی به این مسائل در کوتاه ترین زمان ممکن محقق شود.

کوزه‌گرها بیان کرد: ازآنجایی که شهردار بر توجه ویژه به درخواست‌های شهروندان تاکید دارد؛ بنابراین سامانه137  با آسیب شناسی تماس‌های شهروندان درحوزه آسفالت و مسائل پیرامونی  درنظر دارد  درخواست‌های شهروندان را هرچه زودتر به نتیجه برساند.

 درادامه این نشست که مسئولان نواحی منطقه 1 شامل امامزاده علی، امامزاده حسین، منطقه 2؛ آزادگان و منطقه 3  مینودر، مهدیه، عظیمیه و اندیشه حضور داشتند، بر تقویت امکانات ناحیه‌های شهری تاکید کردند.

 مسئولان نواحی عنوان کردند که حل سریع و فوری درخواست‌های شهروندان، مستلزم بازبینی در اختیارات نواحی، تقویت امکانات و توانمند سازی نيروهای موجود و هماهنگی بیشتر با مدیران بالادستی است.

گفتنی است در این نشست مقرر شد ارتباط  سامانه 137 با مناطق و نواحی و سازمان های مختلف برای حل مشکلات شهروندان تقویت شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط