پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۱

سرپرست سامانه 137در دیدار با معاون امور مشترکین آب و فاضلاب استان قزوین مطرح کرد؛

کاهش زمان رسیدگی به درخواست شهروندان با تعامل بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان

سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین، کاهش رسیدگی به درخواست‌های شهروندان را در گرو تعامل بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه‌گرها، سرپرست سامانه در دیدار با معاون امور مشترکین اداره آب و فاضلاب استان قزوین گفت: دستگاه‌های خدمات رسان، چون آب و فاضلاب،برق و مخابرات و گاز به دلیل نوع ارتباطی که با شهروندان دارند، وجه اشتراکات بسیاری در زمینه خدمات رسانی با شهرداری دارند.

او افزود: هرچند مدیریت یکپارچه شهری بسیاری از مشکلات شهری را برطرف می‌کند؛ اما با وجود آنکه هنوز تا اجرایی شدن این نیاز مبرم شهر فاصله بسیار داریم، می‌توان با تعامل و گفت و گو بسیاری از مسائل  مرتبط با نیاز شهروندان را حل کرد.

به گفته کوزه‌گرها، بیشترین تماس شهروندان مرتبط با حوزه آب و فاضلاب به آگاه نبودن شهروندان از مسئولیت مدیریت اتفاقات آب از جمله جمع آوری نکردن خاک و نخاله ناشی از شکستگی و ترکیدگی لوله آب بر می گردد.

لامعی، معاون امور مشترکین اداره آب و فضلاب استان قزوین هم گفت: پيمانکار آب و فاضلاب برای شکستگی لوله موظف به جمع آوری خاک و نخاله آن است؛ بنابراين آب و فاضلاب برای این تخلفات به پیمانکار تذکر لازم را خواهد داد.

این مقام مسئول ضمن قول مساعد برای کاهش پيامدهای مشکلات حاصل از اتفاقات آب برای شهروندان، بر گفت و گو و همکاری بیشتر شرکت آب وفاضلاب استان و سامانه 137 شهرداری قزوین تاکید کرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط