شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۷

براي پاسخگويي متعهدانه به درخواست‌هاي شهروندان در سال گذشته؛

سرپرست سامانه 137 از مسئولان ايستگاه‌هاي پسماند تقدير کرد

سرپرست سامانه 137 شهرداري قزوين، به پاس پاسخگويي متعهدانه مسئولان ايستگاه‌هاي پسماند در طول سال گذشته از آن‌ها قدرداني کرد.

به گزارش روابط عمومي سامانه مديريت شهري شهرداري قزوين؛ مديريت سامانه 137 با ارزيابي واحد آمار سامانه، از ايستگاه‌های سازمان مديريت پسماند به جهت تلاش براي کوتاه کردن زمان درخواست‌هاي شهروندان تقدير کرد.

بر اين اساس، مهدي کوزه‌گرها، سرپرست سامانه 137 با بازديد از ايستگاه‌هاي امامزاد‌ه‌علي، انگور، شيخ آباد، پادگان، پونک و مينودر و گفت و گو با مسئولان آن‌ها در جريان مسائل پيش روي آن‌ها در مواجهه با خواسته‌هاي شهروندان قرار گرفت.

سرپرست سامانه 137 با قدرداني از تلاش مسئولان ايستگاه‌ها براي کوتاه‌تر کردن زمان رسيدگي به درخواست‌هاي شهروندان که با سامانه 137 مطرح مي‌کنند، بر حساسيت فعاليت ايستگاه‌ها که با سلامت شهري ارتباط تنگاتنگ دارد، تاکيد کرد و گفت: بيشترين درخواست‌هاي شهروندان از سازمان، در زمينه نظافت معابر، شست و شوي مخازن زباله و لايروبي جوي‌هاست.

کوزه‌گرها، با اذعان بر اينکه با مشارکت مردم و سازمان پسماند، قطع به يقين شهري پاکيزه‌تر خواهيم داشت، گفت: اگر شهروندان در زمان تعيين شده زباله را در مخازن قرار دهند، تفکيک زباله را به درستي انجام دهند، زباله را در معابر رها نکنند، در مخازن زباله نخاله‌هاي ساختماني را تخليه نکنند و حفظ محيط زيست در سيستم آموزشي با قدرت دنبال شود؛ در واقع فرهنگ شهرنشيني را رعايت کرده‌اند و بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي برطرف مي‌گردد؛ البته رعايت فرهنگ شهرنشيني ناقض وظايف سازمان پسماند نيست؛ بلکه مکمل آن است.

خاطر نشان مي‌شود در بازديد از ايستگاه‌هاي پسماند، سرپرست سامانه 137 با اهدای لوح از تلاش‌هاي يک ساله مسئولان ايستگاه‌ها سپاسگزاري کرد.

يادآور مي‌شود؛ در روزهاي پاياني سال گذشته هم سامانه 137، از مسئولان نواحي، اجراييات، مناطق و سازمان‌ها هم تقدير کرده‌بود.

تصاویر مرتبط