چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

سرپرست سامانه 137 در دیدار با مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری قزوین:

تعامل درون‌سازمانی زمان رسیدگی به خواسته شهروندان را کوتاه‌تر می‌کند

سرپرست سامانه 137 گفت و گوی درون سازمانی را برای تسریع در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان موثر دانست.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه‌گرها سرپرست سامانه 137، در دیدار با محمدصالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و به دلیل وضعیت اقتصادی، سفرهای برون شهری کاهش می‌یابد؛ بنابر این استفاده از پارک‌ها و فضای سبز بیشتر می‌شود که همین امر، نظارت و توجه بیشتر سازمان  پارک‌ها و فضای سبز را می‌ طلبد.

کوزه‌گرها خاطرنشان کرد: ازآنجایی که سازمان پارک‌ها، ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارد، با گفت‌وگو و تعامل بیشتر می‌توان شهروندان را در اداره امور به ویژه حفظ و نگهداری فضای سبز مشارکت داد.

به گفته سرپرست سامانه 137، تعامل بیشتر ناظران سازمان فضای سبز و در اختیار قراردادن داده‌ها و تقویم کاری به سامانه 137 می تواند در افزایش آگاهی شهروندان موثر باشد، تا آنجا که‌ موجب ترغیب شهروندان برای حفظ فضای سبز می‌شود.

کوزه‌گرها، همچنین به مهمترین خواسته‌های شهروندان در فروردین و اردیبهشت ماه پرداخت و گفت: در حال حاضر سم‌پاشی درختان، نظافت سرویس‌های بهداشتی و پارک‌ها، هدررفت آب، هرس درختان و تعمیر و مرمت وسایل بازی و... از جمله خواسته‌های شهروندان در حوزه فضای سبز شهرداری است که سامانه 137 به سازمان پارک‌ها و فضای سبز انتقال داده‌‎است.

در این نشست، ضمن بررسی درخواست‌های شهروندان، با مدیرعامل سازمان و کارشناسان در مورد مسائل پیش رو چون افزایش سرقت‌ها و خاموشی‌ها که منجر به زمان بر بودن درخواست‌های شهروندان می‌شود، بحث و بررسی شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط