در سامانه 137؛
فرمانی، عضو شورای شهرقزوین بیواسطه صدای شهروندان را شنید
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در سامانه 137 درخواستهای تلفنی شهروندان را شنید و بر گفت و گوی شفاف، صریح و مستقیم با شهروندان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قزوین؛ علی فرمانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، در دفتر سامانه 137 حضور یافت و حدود 2 ساعت با شهروندان به صورت تلفنی گفت و گو کرد، درخواستهای آنها را شنید و وعده پیگیری داد.
براساس این گزارش، عضو شورای شهر قزوین در ارتباط تلفنی با شهروندان از نزدیک در جریان مسائل خرد شهری قرار گرفت که مردم روزانه با آن برخورد دارند.
فرمانی، هدف از حضور در دفتر سامانه 137 را ارتباط نزدیک تر با مردم عنوان کرد و گفت: ارتباط صریح و شفاف مدیریت شهری با شهروندان میتواند باعث کاهش مسائل و هموار شدن مسیر به سمت افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه اجتماعی شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری، ابراز امیدواری کرد که مدیریت شهری با تقویت ارتباط خود با شهروندان، بتواند حس تعلق و تعهد نسبت به شهر را بازیابی کند.
او همچنین با تاکید بر تقویت سامانه ۱۳۷ به لحاظ ساختاری خاطر نشان کرد: با تقویت ساختاری سامانه ۱۳۷به عنوان اهرم نظارتی و رابط بین شهروندان و مجموعه شهرداری می توان رضایت از مدیریت شهری را ارتقا داد.
این عضو شورای شهر ادامه داد: مدیریت ارشد شهر بر اولویت قرار دادن خواسته های شهروندان تاکید دارد؛ بنابراین با حمایت بیشتر از سامانه ۱۳۷ به عنوان نماینده مجموعه شهرداری که خواسته های شهروندان را بی واسطه به مجموعه انتفال داده و پیگیری می کند، موتور مدیریت سرعت بیشتری می گیرد.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر در توضیح بیشتر گفت: سامانه ۱۳۷ می تواند عملکرد مدیران در ارائه خدمات به شهروندان را ارزیابی و سنجش کند و همین عامل نه تنها زمان رسیدگی به درخواست ها را کاهش می دهد، بلکه موجب تغییرات محسوسی در مدیریت شهری می شود.
پایان پیام