در سامانه 137 برای ارتقای رضایت از مدیریت شهری؛
چگینی، عضو شورای شهر صدای شهروندان را شنید
چگینی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین برای ارتقای رضایت از مدیریت شهری به تماس تلفنی شهروندان در سامانه 137 پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ ولی چگینی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین، به ابتکار سامانه 137 با حضور در سامانه با هدف ارتقای رضایت از مدیریت شهری و بهبود کیفیت زندگی صدای شهروندان را شنید.
عضو شورای شهر قزوین که در 14 تیرماه، میهمان سامانه 137 بود، به درخواستهای شهروندان پاسخ داد که در مورد نظافت معابر،تخلف در ساخت و ساز، سدمعبر وانت بارهای دوره گرد، لایروبی جوی و... بودهاست.
چگینی، همچنین ارتباط تنگاتنگ مجموعه شهرداری و شورای شهر با شهروندان را موجب افزایش کیفیت زندگی شهروندان دانست و افزود: زمانی که صدای شهروندان شنیده میشود، در واقع مدیریت شهری در مسیر اجرای حکمرانی شهری است؛ بنابراین باید این خصیصه پاسخگویی را تقویت کرد؛ چه اینکه باور داریم می توان کیفیت زندگی شهری قزوین را با پاسخگویی به موقع و شفاف ارتقا داد.
گفتنی است؛ پیشتر فرمانی و تقوی دیگر اعضای شورای شهر قزوین با حضور در سامانه به دغدغه های شهروندان پاسخ دادند که سامانه 137 پیگیری های لازم را از مجموعه شهرداری انجام داد.
پایان پیام