پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۳۰

به ابتکار سامانه 137 با هدف تقویت گفتمان شهری؛

مهدیخانی، عضو شورای شهر قزوین صدای شهروندان را شنید

مهدیخانی،عضو شورای شهر قزوین با هدف افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر و هم افزایی اجتماعی، به تماس‌های شهروندان در سامانه 137 پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ در پی دعوت سامانه 137 از اعضای شورای شهر قزوین با هدف گفت‌و‌گوی شفاف با شهروندان و تقویت گفتمان شهری، مهدی مهدی خانی، رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین، حدود 4 ساعت به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ داد.

براساس این گزارش، درخواست بیشتر شهروندان در مورد مرمت آسفالت، نظافت معابر، لایروبی جوی،شست و شوی مخزن، نصب و مرمت سرعت گیر، آبیاری درختان، دیوارکشی زمین بایر، سدمعبر وانت بارهای  دوره گرد، رعایت نکردن اصول ایمنی در ساخت و ساز، مرمت پیاده رو، رسیدگی به فضای سبز، مبارزه با جانوران موذی و جمع آوری سگ‌های ولگرد بوده ‌است.

مهدی‌خانی، در ادامه با مدیریت سامانه 137 در مورد ارتقای ساختاری سامانه 137 با هدف تقویت روحیه مطالبه‌گری شهروندان برای اداره بهتر شهر و ارتقای کیفی مدیریت شهری گفت و گو کرد.

این عضو شورای شهر، بر تقویت سخت افزاری و نرم افزاری سامانه 137 تاکید کرد و گفت: بی تردید ارتقای ساختاری سامانه در ارتقای گفتمان شهری موثر است؛ چه اینکه این مقوله، موجب هم افزایی و مشارکت شهروندان در اداره شهر و موجب تحرک در بدنه مجموعه شهرداری می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای شهر قزوین، از شهروندان به عنوان ناظران داوطلب شهری نام برد که با انتقال مشکلات شهری به سامانه 137 شورای شهر و شهرداری در جریان مسائل خرد شهری قرار می دهند که گاهی مورد غفلت قرار می گیرد؛ بنابراین باید از این فرصت برای کاهش نقاط ضعف بهره برد.

خاطر نشان می سازد؛ پیشتر فرمانی،تقوی،چگینی و صلح جو از دیگر اعضای شورای شهر در سامانه ۱۳۷ حضور یافتند و پاسخگوی مسائل شهروندان شدند و سامانه ۱۳۷ نیز نسبت به ثبت،انتقال و پیگیری مساله از واحدهای ذی ربط شهرداری  اقدام کرد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط