یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۳

سرپرست سامانه 137 از آمار مردادماه خبرداد؛

شست و شوی مخزن زباله بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری

کوزه‌گرها،سرپرست سامانه 137 از بررسی‌های آماری سامانه گفته که شست و شوی مخزن زباله و برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد بیشترین خواسته شهروندان از مدیریت شهری بوده‌است.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه‌گرها، سرپرست سامانه 137 از بررسی های واحد آمار سامانه در دومین ماه تابستان خبرداد و گفت:2 هزار و 575 درخواست شهروندان در سامانه 137 ثبت و به مناطق، سازمان‌ها و واحدهای مربوطه ارجاع شده‌است.

او ادامه داد: در مردادماه بیشترین تماس شهروندان، شست و شوی مخزن زباله بوده که به دلیل گرما روند فزونی گرفته؛ البته سدمعبر وانت‌بارهای دوره گرد و جمع آوری سگ‌های ولگرد و آبیاری درختان و هدر رفت آب  در رتبه بعدی قرار دارد.

کوزه‌گرها به دیگر درخواست‌های شهروندان هم پرداخت و گفت: مرمت حفاری ناشی از انشعاب آب و برق و گاز و تلفن، لکه‌گیری ناشی از فرسودگی آسفالت، تخلفات ساختمانی، لایروبی جوی،رها کردن خاک و نخاله، سدمعبر مغازه داران، سدمعبر مصالح ساختمانی در کوچه و خیابان و سدمعبر دستفروشان از دیگر درخواست‌های شهروندان بوده که مردادماه در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به مراجع ذی ربط ارجاع داده شده‌است.

او همچنین به سازمان‌ها و مناطقی اشاره کرد که سامانه 137 خواسته‌های شهروندان را به آن‌ها انتقال داده‌است.

سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین بیان کرد: بیشترین مسائل شهری که شهروندان خواهان برطرف کردن آن بودند، مربوط به سازمان مدیریت پسماند بوده‌است؛ البته شهرداری منطقه 2، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، شهرداری منطقه یک، شهرداری منطقه 3، شهرداری منطقه 4، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده های کشاورزی، سازمان زیباسازی، مرکز توسعه اجتماعی و مرکز کنترل ترافیک به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار داشتند که بیشترین درخواست های شهری بوده اند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط