چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۷

سرپرست سامانه 137 در بازدید از ناحیه مهدیه:

زمان رسیدگی به درخواست شهروندان کوتاه شود

سرپرست سامانه 137 در بازدید از محدوده ناحیه مهدیه در رسیدگی به درخواست های 137 شهروندان در کوتاهترین زمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137؛ مهدی کوزه گرها، مدیر سامانه 137 به همراه علی دوستی نسب، سرپرست هماهنگی امور نواحی با بازدید از بلوار حکیم ، بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی، خیابان های  شهيد بلندیان، متانت و قائم بر رسیدگی به درخواست‌های 137  شهروندان در کوتاهترین زمان تاکید کرد.

در این بازدیدها که با هدف ارزیابی عملکرد ناحیه مهدیه و شناسایی مشکلات ناحیه صورت گرفت، سرپرست سامانه 137 ضمن ابراز رضایت از عملکرد این ناحیه گفت: توزیع عادلانه امکانات چون نیروی انسانی متخصص، سهمیه آسفالت و پیمانکار زبده و خبره می‌تواند در نحوه خدمات دهی به شهروندان و کاهش مشکلات شهری موثر است.

این مدیر شهری همچنین بر احیای وظایف نواحی به عنوان خط مقدم رسیدگی به مسائل شهری تاکید کرد و گفت: نواحی با بازدیدهای میدانی،شناسایی مشکلات منطقه، نظارت بر حفاری دستگاه های خدمات رسان و تعامل  و سعه صدر با شهروندان در تقویت مدیریت شهری تاثیرگذار هستند.

کوزه گرها، در خصوص اطلاع رسانی به شهروندان برای نحوه و چگونگی خدمات رسانی شهرداری در سطح شهر بیان کرد: راهبرد سامانه این است که اگر درخواستی به هر دلیلی امکان انجام ندارد، دقیق و صریح و روشن به شهروندان اطلاع رسانی شود؛ البته به شرط آنکه مجموعه شهرداری، دلايل را مبسوط به سامانه اعلام کنند.

دوستی نسب، سرپرست هماهنگی امور نواحی هم  بر نظارت بیشتر مسئولان نواحی بر اقدامات پیمانکار و بازدید میدانی در بازه‌های زمانی مختلف تاکید کرد.

یادآور می‌شود؛ سامانه 137 برای ارزیابی عملکرد نواحی در خصوص درخواست‌ های عمرانی شهروندان که با سامانه 137 مطرح می‌کنند، در دوره‌های  زمانی مختلف بازدیدهای میدانی را در دستور کار دارد که تاکنون نواحی منطقه یک( امامزاده علی و امامزاده حسین)، منطقه دو( ناحیه شهیدبابایی) و منطقه سه( مینودر و مهدیه) ارزیابی شده‌اند.   

پایان پیام

تصاویر مرتبط