شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۷

بررسی‌های آماری سامانه 137 در اولین ماه پاییز؛

نظافت شهری بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری

ارزیابی‌ها نشان می دهد که سازمان پسماند بیشترین درخواست های شهروندان را در سامانه 137 به خود اختصاص داده‌است.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری؛ بررسی‌های واحد آمار سامانه 137  در مهرماه نشان می دهد که 2 هزار و 141  درخواست شهروندان در قالب پیام ثبت شده و در این بین، نظافت معابر عمومی بیشترین درخواست شهروندان بوده‌است.

بنابر این گزارش  در حوزه سازمان مدیریت پسماند، علاوه بر نظافت معابر عمومی، مزاحمت سگ‌های ولگرد،لایروبی جوی، تخلیه مخزن زباله، دپوی زباله و شست و شوی مخزن زباله دیگر مسائلی بوده که شهروندان با تماس تلفنی به سامانه گزارش  داده‌اند.

سدمعبر وانت بارهای دوره گرد، دومین درخواست شهروندان بوده که از سامانه 137 خواسته‌اند تا برطرف شود.

اما  تخلفات ساختمانی،سومین موضوعی بوده که شهروندان را واداشته تا  با سامانه 137 در میان بگذارند. در این بین، آلودگی صوتی وسدمعبر مصالح ساختمانی در معابر عمومی هم  موجب آزار شهروندان شده‌است.

البته برطرف کردن مسیرهای ناهموار  یکی از خواسته‌های  روزمره شهروندان به ویژه از مدیریت شهری است. براین اساس مرمت آسفالت فرسوده و حفاری حاصل از انشعابات آب، برق و گاز، چهارمین موضوعی است که به سامانه 137 انتقال داده‌اند.

بنابراین سامانه 137 درخواست‌ شهروندان را در قالب پیام به ترتیب به سازمان مدیریت پسماندها، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه چهار، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، شهرداری منطقه یک،شهرداری منطقه سه، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان زیباسازی، مرکز کنترل ترافیک، مرکز توسعه اجتماعی و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی ارجاع داده و پیگیری کرده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط