دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۹

مدیر سامانه 137 در نشست با معاونان خدمات شهری مناطق:

نقش نظارتی معاونت خدمات شهری مناطق پررنگ تر شود

مدیر سامانه 137 معتقد است با تقویت نقش نظارتی معاونت خدمات شهری مناطق، این بخش می‌تواند به عنوان بازوی اجرایی سامانه 137 عمل کند.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه‌گرها، مدیر سامانه 137  در نشست با معاونان خدمات شهری مناطق چهارگانه، با مهم برشمردن نقش معاونت‌های خدمات شهری در حل و فصل مسائل و مشکلات شهروندان گفت: معاونان خدمات شهری مناطق، باتوجه به وظایف سازمانی امکان نظارت در حوزه‌های زیرمجموعه معاونت خدمات شهری چون، فضای سبز، پسماند، ساماندهی مشاغل تخلفات شهری و عمرانی در مقیاس کوچک را در مناطق چهارگانه دارند؛ بنابراین  چنانچه نظارت مستمر صورت گیرد، بسیاری از مسائل شهری  کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: ازآنجایی که بسیاری از مسائل شهری که شهروندان با سامانه 137 در میان می‌گذارند، در مورد نظافت سطح شهر، آبیاری، مزاحمت های شغلی و مرمت آسفالت و... است و به دلیل گستردگی وظایف سازمان‌های متولی رسیدگی به درخواست‌های موردی شهروندان زمان بر می‌شود؛ بنابراین با نظارت معاونت شهری مناطق می‌توان در میزان رضایت شهروندی تغییرات محسوسی داد.

به گفته مدیر سامانه 137 با تقویت نقش نظارتی معاونت خدمات شهری مناطق چهارگانه می‌توانند به عنوان بازوی اجرایی سامانه 137 عمل کنند. 

این مدیر شهری در ادامه با تاکید بر تقویت معاونت خدمات شهری مناطق چهارگانه افزود:  چنانچه با توجه به شرح وظایف  معاونت خدمات شهری مناطق، کارشناسان هر حوزه به کار گرفته شود، بسیاری از درخواست‌های شهروندان در سامانه 137 را می‌توان  به این معاونت ارجاع  داد تا  ضمن پیگیری،  زمان رسیدگی به درخواست‌ها کاهش یابد.

گفتنی است  چندی پبش با مصوبه شورای شهر قزوین، معاونت خدمات شهری مناطق احیا شده و درحال حاضر با ارجاع برخی  درخواست‌های شهروندان از سامانه 137 به معاونت شهری مناطق،زمان رسیدگی کمتر شده است.

در این نشست، معاونان خدمات شهری، به ارائه عملکرد خود پرداختند و بیشترین مشکلات خود را نبود کارشناسان در حوزه های زیرنظرمعاونت  بیان کردند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط