دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

مدیرسامانه 137 در دومین نشست با معاونت خدمات شهری مناطق:

کیفیت، اولویت رسیدگی به درخواست های شهروندان قرار گیرد

یکپارچگی معاونت خدمات شهری مناطق چهارگانه در رسیدگی به درخواست های شهروندان در سامانه 137در رضایتمندی از مدیریت شهری موثر است.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه‌گرها، مدیر سامانه 137 با اشاره به اهمیت نقش نظارتی معاونان خدمات شهری مناطق گفت: نظارت معاونان مناطق شهری آنجایی اهمیت می یابد که به دلیل حوزه نظارتی در زمینه پسماند، فضای سبز، اجراییات و نواحی می تواند بسیاری از مسائل کوچک شهری را به حداقل برساند که شهروندان به سامانه 137 گزارش می‌دهند.

او ادامه داد:  اگر بر تقویت نقش معاونت خدمات شهری مناطق تاکید می‌گردد، نه به این جهت است که این شائبه ایجاد شود که سازمان ها و واحدهای یاد شده وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند؛ بلکه معاونت خدمات شهری مناطق به دلیل تقسیم بندی حوزه ها در منطقه خود می توانند به صورت جزیی مسائل را بررسی کنند که این امر منجر به افزایش کیفیت درخواست های انجام شده  می شود.

محمد ربیعی، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری هم خاطر نشان کرد: چنانچه نگاه محله محوری به جای سازمان محوری در دستور کار قرار گیرد، منجر به تقویت مدیریت شهری و کاهش زمان رسیدگی به درخواست های شهروندان می‌شود که در مدیریت شهری تاثیرگذار است.

 در این جلسه معاونت خدمات شهری مناطق چهارگانه مشکلات و راهکارهایی را در جهت افزایش کیفیت رسیدگی به درخواست های  شهروندان ارائه دادند.

تصاویر مرتبط