پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۶

مدیر سامانه 137 در بازدید از ناحیه مشعلدار؛

لزوم اختصاص اعتبارات برای توسعه امکانات شهری

مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین در بازدید از ناحیه منفصل شهری مشعلدار بر لزوم در نظر گیری اعتبارات به منظور فراهم آوردن امکانات شهری در این ناحیه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137؛ مهدی کوزه گرها، مدیر سامانه 137 به همراه علی دوستی نسب، مدیر هماهنگی امور نواحی در بازدید از ناحیه منفصل شهری مشعلدار که از شماری از خیابان ها و کوچه ها در این ناحیه صورت گرفت، گفت: ناحیه منفصل شهری مشعلدار از نواحی محروم شهر قزوین است که لازم است بهبود شرایط رفاهی ساکنان و فراهم آوردن امکانات شهری از جمله احداث فرهنگسرا، فضای سبز و ... مورد توجه قرار گيرد.

مدير سامانه 137 در ادامه حل معضل سگ های ولگرد در این ناحیه را حائز اهمیت دانست و افزود: لازم است اطلاع رسانی های لازم به شهروندان در خصوص عدم غذا دهی بی ضابطه صورت گیرد و همچنین با اعزام اکیپ های جمع آوری سگ های ولگرد، درمان ، تزريق واکسن و عقیم سازی صورت پذیرد تا این معضل شهری تا حدودی مدیریت شود.

او در ادامه گفت: در انجام اقدامات عمرانی در این ناحیه باید اولویت ها در نظر گرفته شود و تلاش شود شود اعتبارات اختصاص یافته به گونه ای در نظر گرفته شود که حل مشکلات اساسی شهری در الویت برنامه ریزی ها قرار گیرد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط