شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

بر اساس داده های سامانه 137 نشان می‌دهد:

برطرف کردن سد معبر وانت‌ بارها و دستفروشان در صدر درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری است

داده های سامانه 137 نشان می‌دهد، در چند ماه پیاپی، برطرف کردن سد معبر وانت‌بارها و دستفروشان در صدر درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری بوده‌است.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ در آخرین ماه پاییز سال جاری، یک هزار و 849 درخواست شهروندان در سامانه 137 ثبت شده و برای پیگیری به مجموعه شهرداری انتقال داده‌شده است.

بنابراین گزارش؛ براساس ارزیابی‌های واحد آمار سامانه 137،بیشترین درخواست‌های شهروندان به ترتیب، سدمعبر دستفروشان و وانت‌بارها، مرمت آسفالت (حاصل از فرسودگی و حفاری)، نظافت معابر و سدمعبر مصالح ساختمانی در گذرگاه‌های عمومی بوده‌ است.

این گزارش می افزاید:البته جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، بعد از سدمعبر مصالح ساختمانی از جمله درخواست‌هایی بوده که شهروندان خواهان  انجام آن بوده‌اند.

بر اساس این گزارش؛ همچنین تخلفات ساختمانی،ساماندهی کارتن خواب‌ها، سد معبر مغازه‌داران و هرس درختان به ترتیب از دیگر مطالباتی بوده که در رتبه‌های بعدی قرار داشته  که شهروندان به 137 گزارش داده‌اند تا بررسی  و پیگیری شود.

بنابر این گزارش؛معاونت خدمات شهری با 40 درصد  بیشترین پیام‌های 137 را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است؛سامانه 137 پس از بررسی و تجزیه وتحلیل، مطالبات را به سازمان مدیریت پسماندها،شهرداری منطقه 1،شهرداری منطقه 2،شهرداری منطقه 4،شهرداری منطقه 3، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان زیباسازی، مرکز توسعه اجتماعی، مرکز کنترل ترافیک و سازمان ساماندهی مشاغل انتقال داده و پیگیری کرده‌است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط