سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۵

در تعطیلات نوروزی؛

یک هزار بار تلفن های مرکز فوریت‌های اجرایی شهر به صدا درآمد

بنا بر اعلام مدیر مرکز فوریت های اجرایی شهر، در روزهای عید نوروز، یک هزار و 27 بار تلفن های این مرکز به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت های اجرایی شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه گرها، مدیر این مرکز، با ارائه آمار درخواست های شهروندان در تعطیلات نوروزی گفت:در تعطیلات نوروزی سال جدید،در مجموع  یک هزار و 27 بار تلفن های سامانه 137 به صدا درآمد که در حدود 47 درصد درخواست‌ها ثبت و پیگیری شده و دیگر تماس‌ها  که در حیطه وظایف شهرداری نبوده و به سایر دستگاه‌های خدمات رسان مربوط بوده، کارشناسان مرکز، شهروندان را راهنمایی کردند.

 

وی با اشاره به بیشترین درخواست های شهروندان از مرکز فوریت های اجرایی بیان کرد: در تعطیلات نوروزی،بیشترین درخواست‌ها با 33 درصد به سازمان مدیریت پسماندها  اختصاص داشته‌ و در این بین نظافت معابر از جمله خواسته شهروندان بوده که در راس مسائل شهری قرار داشته است.

 

مدیر مرکز فوریت های اجرایی شهر ادامه داد:بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که در رتبه های بعدی به ترتیب شهرداری منطقه 2 ، سازمان پارک ها و فضای سبز ، شهرداری منطقه 4،شهرداری منطقه 1، شهرداری منطقه 3، سازمان زیباسازی،سازمان حمل و نقل و ترافیک، مرکز توسعه اجتماعی، مرکز کنترل ترافیک و ساماندهی مشاغل قرار گرفتند.

 

کوزه گرها همچنین به  دیگر موضوع های تماس‌های شهروندان پرداخت و خاطرنشان کرد: مرمت آسفالت معابر و ترمیم حفاری‌ها،دومین مساله شهری بوده که شهروندان در 13 روز نخست فروردین ماه به سامانه 137 اعلام کرده‌اند که برای انجام آن پیگیری‌هایی صورت گرفت.

 

 به گفته این مدیر شهری، جمع آوری سگ های ولگرد، سد معبر دستفروشان و وانت بارها،ساخت و ساز غیر مجاز،سد معبر مصالح در خیابان و گذرگاه‌ها،از دیگر مشکلات اساسی شهروندان در سطح شهر بوده که برای برطرف شدن مشکل،موضوع را با سامانه 137در میان گذاشته اند و مرکز فوریت‌های شهری پیگیر مسائل شد.

 

یادآور می شود در مدت مشابه سال گذشته،شهروندان 665 تماس با مرکز فوریت های اجرایی شهر داشتند که امسال 54 درصد افزايش یافته است.  

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط