شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۳

کوزه گرها:

درخواست‌های انجام شده شهروندان ارزیابی کیفی می‌شود

کوزگرها مدیر فوریت‌های اجرایی شهر در بازدید از محدوده ناحیه امامزاده حسین تاکید کرد که درخواست‌های انجام شده نواحی، مناطق و سازمان ها ارزیابی کیفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر(سامانه 137)؛مهدی کوزه‌ گرها، مدیر مرکز در بازدید از محدوده تحت مدیریت ناحیه امامزاده حسین گفت:با توجه به آنکه شهر قزوین دارای ۵۰۴ هکتار بافت فرسوده بوده و بخشی از آن در محدوده ناحیه امامزاده حسین است؛بنابراین مشکلات شهری آن بیشتر نمود دارد.

 

او توضیح داد: نشست آسفالت،ریزش دیوار، افکن چاه، خانه های متروک رها شده و... از جمله مسائلی است که شهروندان در بافت فرسوده با آن مواجه هستند که گاهی خطرساز و نگران کننده است.

 

کوزه‌گرها با بیان اینکه بافت فرسوده مسئولیت نواحی شهرداری به ویژه امامزاده حسین و امامزاده علی را سنگین‌تر می‌کند،افزود:هرچند  به مسائل این نواحی شهری واقف هستیم؛ اما مطالبات شهروندان در اولویت شهرداری قرار دارد و بارها هم شهردار محترم بر این موضوع تاکید کرده‌است.

 

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر همچنین اعلام کرد: همان طور که پیشتر هم بیان شده در سال جاری، مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، برای ارزیابی کیفی درخواست‌های انجام شده شهروندان، بازدید‌های میدانی را افزایش می‌دهد.

 

گفتنی است؛  برای پیگیری و ارزیابی کیفی درخواست‌های انجام شده شهروندان که از برخی کوچه‌ها واقع در خیابان‌های مولوی، سلامگاه و انصاری بوده، علی دوستی نسب، مدیر هماهنگی امور نواحی هم حضور داشت.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط