سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۲

موسوی:

مرکز فوریت های اجرایی 137 پل ارتباطی شهرداری قزوین با شهروندان است

موسوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری گفت:مرکز فوریت های اجرایی 137 پل ارتباطی شهرداری قزوین با شهروندان است

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر شهرداری قزوین؛ سید حامد موسوی در نشست هماهنگی بهبود فرآیند خدمات رسانی مرکز فوریت های اجرایی شهری 137  افزود:برای کوتاه شدن زمان رسیدگی به درخواست شهروندان در جهت افزایش رضایتمندی، با تدوین نظام نامه فعالیت‌های اجرایی و نظارتی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر  گسترش می‌یابد.

 

وی خاطرنشان کرد:برای کاهش مشکلات شهری و کوتاه شدن زمان رسیدگی، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، تقویت مرکز فوریت های اجرایی 137 را در اولویت برنامه های توسعه‌ای خود قرار داده است.

 

وی ادامه داد:ضمن تقویت کمی و کیفی سرمایه انسانی و سطح فعالیت مرکز فوریت‌های اجرایی 137 براساس چارت سازمانی، ارتقا فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی این مرکز با رویکرد افزایش سرعت پاسخ گویی به شهروندان و کاهش زمان انجام خدمت از سوی مناطق و سازمان های مجموعه شهری  در دستور کار قرار دارد.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی همچنین تاکید کرد که برای افزایش سطح رضایت شهروندان از عملکرد مرکز فوریت‌های اجرایی 137 در حوزه پاسخگویی و ثبت شکایت و همچنین ارزیابی عملکرد مناطق و سازمان های شهرداری در جهت کاهش زمان خدمات‌رسانی در دستور کار قرار گرفته است.

 

 مهدی کوزه‌گرها، مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر هم  در  این نشست گفت: درحالی که رضایت شهروندان،سرمایه مهمی برای شهرداری است تا بتواند با افزایش اعتماد عمومی شهر را کم هزینه‌تر اداره کند؛ بنابراین توجه به درخواست شهروندان می‌تواند در کاهش این هزینه موثر واقع شود.

 

او ادامه داد: هرچند نواحی، مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها به درخواست‌های سامانه 137 پاسخ می‌دهند؛ اما در برخی حوزه‌ها، نتوانسته چندان رضایت شهروندان را کسب کند که نیازمند بازنگری در نحوه پاسخگویی است.

 

کوزه‌گرها خاطرنشان کرد: بازبینی در چارت سازمانی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، بروزرسانی و تقویت سیستم نرم افزاری سامانه 137  می‌تواند به چابک سازی مدیریت شهری کمک کند؛ چه اینکه بازبینی در نحوه پاسخگویی و ارتقای کیفیت درخواست‌های انجام شده مجموعه شهرداری به عنوان موتورمحرکه مدیریت شهری عمل می‌کند.

 

در این نشست مقرر شد:کارگروهی با عنوان فرآیندسازی با هدف بهبود پاسخگویی مناطق و سازمان ها به درخواست‌های مرکز فوریت‌های اجرایی شهری 137 در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی برای تدوین نظام نامه مرکز فوریت های اجرایی شهر تشکیل گردد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط