پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

کوزه گرها:

شاخص‌ های ارزیابی عملکرد در مرکز137 تغییر می‌کند

کوزه گرها مدیرمرکزفوریت‌های اجرایی شهر اعلام کرد شاخص‌های ارزیابی رضایتمندی شهروندان در مرکز137 تغییر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه‌گرها، مدیرمرکزفوریت‌های اجرایی شهردر بازدید از محدوده ناحیه آزادگان گفت:معتقدم زمانی می‌توان با صراحت از عنوان «رضایت» در امور شهری استفاده کرد که خواسته شهروند در اولین فرصت پاسخ داده شود.

 

او ادامه داد: پاسخ درست و منطقی به شهروند، در کنار آن، توجه به کیفیت و زمان انجام درخواست نه تنها منجر به ارتقای رضایت شهروندی می‌شود؛ بلکه در اداره شهر صرفه جویی می‌گردد.

 

به گفته کوزه‌گرها، دقت در انجام درخواست شهروندان منجر به افزایش راندمان و استفاده بهینه از منابع مدیریت شهری می‌شود تا شهرداری مجبور به هزینه  و انجام دوباره کار در فاصله زمانی کوتاه نگردد.

 

این مدیر شهری تاکید کرد: مرکز فوریت‌های اجرایی شهر به دنبال کاهش هزینه اداره شهر با بازبینی در شاخص‌های انجام کار  از سوی مناطق، نواحی و سازمان‌هاست تا  رضایت شهروند در مرکز137 به استانداردها که زمان و سرعت و کیفیت از ملاک‌های مهم آن است، نزدیکتر شود.

 

گفتنی است؛در این بازدید که علی دوستی نسب،مدیرهماهنگی امورنواحی هم حضور داشت؛درخواست‌های انجام شده شهروندان درخیابان‌های حیدری،مجاهد،سعدی فرعی جنوبی، بوعلی غربی و چهارراه نظام وفا در محدوده  ناحیه آزادگان بررسی شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط