جمعه ۱۴۰۲/۰۴/۰۲

کوزه گرها:

مرمت آسفالت بیشترین درخواست شهروندان در آخرین ماه بهار

بنابراعلام مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، مرمت آسفالت فرسوده و ترمیم حفاری‌ها در خردادماه، در صدر خواسته‌های شهروندان از مدیریت شهری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر137 شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه‌گرها، مدیر مرکز به داده‌های آماری در خردادماه اشاره کرد و گفت:  بررسی‌های واحد آمار مرکز 137 در خردادماه جاری نشان می‌دهد، 5 هزار و 652 بار تلفن‌های این مرکز به صدا درآمد که در این بین، 2 هزار و 401 درخواست در حوزه اختیارات شهرداری بوده که ثبت و پیگیری شده‌است.

 

وی در مورد اینکه  شهروندان چه موضوعاتی را با مرکز 137 در میان گذاشته‌اند، بیان کرد:  مرمت آسفالت فرسوده و ترمیم حفاری‌ها بیشترین موضوعی بوده که شهروندان برای پیگیری آن با مرکز 137 تماس گرفته‌اند؛ البته برطرف کردن سدمعبر وانت بارها و دستفروشان دوره گرد از دیگر درخواست‌ها بوده که در رتبه دوم قرار داشته‌است.

 

به گفته کوزه‌گرها، جمع آوری سگ‌های بی‌صاحب و نظافت معابر و کوچه‌ها و سدمعبر اصناف به ترتیب در رتبه‌‌های بعدی معضلات شهری بوده که شهروندان برای حل آن به مرکز 137  اطلاع داده‌اند.

 

 این مدیر شهری با بیان اینکه کارشناسان، درخواست‌های شهروندان را پس از  تجزیه و تحلیل برای پیگیری  به سازمان ها و مناطق انتقال می دهند، افزود:  در بین سازمان‌ها، سازمان مدیریت پسماند  به دلیل آنکه بیشترین درخواست‌ها در مورد جمع آوری سگ‌های بی صاحب، نظافت کوچه‌ها،شست و شوی مخازن، جمع‌آوری نخاله‌های رها شده در سطح شهر و ... بوده در صدر پیام‌های ارجاعی مرکز 137 ایستاده‌است. همچنین سازمان پارک‌ها و فضای سبز، با درخواست‌هایی چون سمپاشی درختان، قطع درختان خشکیده، برخورد کابل برق با شاخه درختان،شکستگی لوله آب و هدررفت در رتبه دوم پیام‌های ارجاعی بوده‌است.

 

وی ادامه داد:  منطقه دو، منطقه یک،منطقه چهار و منطقه سه شهرداری نیز به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار دارند که مرکز 137 پس از تجزیه و تحلیل درخواست‌ها را به این مناطق انتقال داده‌ ‌است.

 

 مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر  همچنین به دیگر سازمان ها و مراکز  مدیریت شهری  اشاره کرد و گفت: البته سازمان‌های حمل و نقل و ترافیک و زیباسازی و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی و مراکز کنترل ترافیک و توسعه اجتماعی  هم در تعداد پیام‌ها به ترتیب در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند.

 

یادآور می‌شود؛ مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137 به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند و شهروندان می‌توانند مسائل شهری خود را با تماس تلفنی به مرکز گزارش دهند تا پیگیری  شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط