سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۰

کوزه گرها مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر در جلسه کمیسیون خدمات شهری:

روند ساماندهی وانت بارهای دوره‌گرد بازنگری شود

به گفته کوزه گرها مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر، باتوجه به آنکه تعداد قابل توجهی از درخواست‌های شهروندان به سدمعبر وانت بارها و دستفروشان دوره گرد مربوط می‌شود، روند ساماندهی نیاز به بازنگری دارد.

 به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر137؛ مهدی کوزه‌گرها، درجلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در مدت چهار ماهه امسال  برای برطرف کردن سدمعبر وانت بارها و دستفروشان دوره‌گرد، تعداد ۲۵۱ پیام به اجراییات منطقه یک،۲۵۳ پیام به اجراییات منطقه دو،۱۳۱ پیام به منطقه سه و ۲۰۷ پیام به اجراییات منطقه چهار ارجاع شده است.

 

وی ادامه داد: داده‌ها نشان می‌دهد، سد معبر دستفروشان، وانت بارها و مغازه‌داران در این حوزه قابل تامل بوده، این بازخورد را مرکز فوریت‌ها از تماس‌های شهروندان دریافت کرده‌است.

 

کوزه‌گرها، با تاکید بر لزوم ساماندهی دستفروشان و برطرف کردن سد معبر اصناف و وانت بارها در شهر قزوین گفت: بیش از ۱۲ درصد درخواست‌های مردم در سامانه ۱۳۷ به سدمعبر وانت‌بارها بوده که تماس‌های شهروندان مبین آن است که روند برخورد با این تخلف شهری نیاز به بازنگری،متولی قدرتمند و همراهی برون دستگاهی دارد.

 

 در این جلسه معاونین خدمات شهری مناطق چهار گانه با آسیب شناسی مقوله سدمعبر، واگذاری مدیریت اجرایی آن به بخش خصوصی، ورود دستگاه قضایی،افزایش تعداد نیروی انسانی و خودرویی در واحد اجراییات شهرداری،اعمال قانون پلیس راهور و انتظامی را راهکار  این مساله عنوان کردند.

 

اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر هم بر لزوم توجه مراجع قضایی و انتظامی به مساله سد معبر و همکاری با شهرداری قزوین در ساماندهی دستفروشان تاکید کردند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط