یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۲

کوزگرها مدیرمرکزفوریت‌های اجرایی شهر تاکید کرد؛

سامانه 137 ا بازوی کمکی مرکز توسعه خدمات اجتماعی در پاکسازی چهره شهر از ناهنجاری‌های اجتماعی

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر، سامانه 137 را بازوی کمکی مرکز توسعه خدمات اجتماعی در پاکسازی چهره شهر از ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر137؛ مهدی کوزه‌گرها در دیدار با اسداله شاهمحمدی، مدیرمرکز توسعه خدمات اجتماعی، ضمن تبریک انتصاب در این پست گفت: در شرایط کنونی که رشد شهرنشینی افسارگسیخته منجر به بروز آسیب‌های نوظهور اجتماعی شده، حل و کاهش این مسائل راهکارها و قوانین نو را می‌طلبد.

 

وی ادامه داد: ظهور تکدی‌گری در گونه‌های مختلف، کارتن خوابی، معتادان متجاهر و... باعث شده شهرداری  هم در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد که در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت می‌کند و  در این بین، در مدیریت شهری، این وظیفه بر دوش مرکز توسعه خدمات اجتماعی است.

 

کوزه‌گرها خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های اجرایی شهر از آنجایی که ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارد؛ بنابراین از سوی شهروندان  در جریان بسیاری از مسائل به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرد که انتظار بر آن است وظایفی که به مدیریت شهری بازمی‌گردد، در کوتاهترین زمان ممکن حل و فصل شود.

 

 مدیر مرکز 137 با بیان اینکه از نگاه آماری، درخواست شهروندان نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در گونه های مختلف افزایش یافته است، بیان کرد: گزارش شهروندان به مرکز 137 و انتقال آن به  مرکز توسعه خدمات اجتماعی به عنوان  بازوی کمکی و ذره بین  عمل می‌کند؛ چه اینکه  مرکز به همه نقاط شهر احاطه ندارد.

 

او افزود: البته رضایت شهروندان در کاهش ناهنجاری‌هایی از این دست، در گرو تقویت تجهیزات سخت افزاری و تعامل برون دستگاهی مرکز توسعه خدمات اجتماعی و همچنین نگاه مدیریت آن به مسائل با عینک اجتماعی  است.

 

اسداله شاهمحمدی، مدیر مرکز خدمات توسعه اجتماعی هم در این دیدار گفت: مرکز از  انتقال مسائل و انتظارات شهروندان استقبال می‌کند و در صدد افزایش تعامل با نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول است تا شهرداری بتواند در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی چون متکدیان، بی خانمان ها و ... گام‌های اساسی بردارد و چهره شهر را از این آسیب ها پاک کند.

 

مدیرمرکز خدمات توسعه اجتماعی همچنین بر همکاری بیش از پیش با مرکز 137  و کوتاه شدن زمان رسیدگی به گزارش شهروندان تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط