دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۳۰

کوزه گرها مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر قزوین خبر داد:

نظارت مرکز فوریتهای اجرایی شهر بر پیمانکاران 137

کوزه گرها مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر از مصوبه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر  برای نظارت مستقیم بر پیمانکاران 137 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر137؛ مهدی کوزه گرها، از تقویت مرکز 137 با تصویب لایحه ای در شورای اسلامی شهرقزوین گفت.
او چنین توضیح داد: در جلسه کمیسیون خدمات شهری که چندی پیش برگزارشد، باهدف افزایش رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری، تقویت مرکز 137 در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

 

کوزه گرها ادامه داد: با مصوبه کمیسیون خدمات شهری، مقرر شده به جهت ارتقای کیفیت و کوتاه شدن زمان انجام درخواست شهروندان، مرکز فوریتهای اجرایی شهر، یکی از ناظران مستقیم بر اقدامات پیمانکار137 مناطق چهارگانه باشد.

 

این مدیر شهری بیان کرد: حضور اعضای شهر در مرکز 137 و آشنایی با نحوه پاسخگویی و انجام درخواست شهروندان در سامانه 137 که همچنان ادامه دارد، منجر به آن شده که برای افزایش رضایتمندی شهروندان باید مرکز فوریتهای اجرایی شهر را تقویت کرد.

 

کوزه گرها، با استقبال از این مصوبه گفت: نظارت مستقیم بر پیمانکاران 137 ضمن آنکه منجر به تقویت اهرم نظارتی به ویژه در حوزه خدمات شهری می شود، درسرعت،دقت و کیفیت انجام درخواستهای شهروندان که از جمله استراتژی های مرکز فوریتها بوده، موثر است.

 

مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر همچنین خاطرنشان کرد: اهرم نظارتی در کنار تجهیز سخت افزاری مرکز 137 میتواند موثر واقع شود که تجربه برخی از کلانشهرها این نکته را تایید میکند؛ البته مدیریت عالی شهری در این باره قول مساعد داده که امید است هرچه زودتر محقق شود.

 

گفتنی است؛ مرکز فوریتهای اجرایی شهر با سامانه 137 به صورت شبانه روزی پاسخگو و پیگیر تماسهای شهروندان بوده که در ماه گذشته، مرمت آسفالت در سطح شهر، در صدر درخواستها از مدیریت شهری قزوین بودهاست.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط