یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۵

تکرار درخواست شهروندان از شهرداری در دومین ماه تابستان:

مرمت آسفالت در صدر ایستاد

با بررسی واحد آمار مرکز 137 در مردادماه، همچنان در سه ماه متوالی مرمت آسفالت در صدر درخواستهای شهروندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر؛ ارزیابی های واحد آمار مرکز 137 نشان میدهد 5 هزار و704 بار تلفن های این مرکز به صدا درآمده که در این بین دو هزار و 297 درخواست شهروندان  ثبت شده که تعدادی از تماس‍ها به دستگاههای خدمات رسان ارتباط داشته و تعدادی هم با راهنمایی و مشاوره کارشناسان همراه بوده است.


آنگونه که واحد آمار ارزیابی کرده، بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری، مرمت آسفالت معابر سطح شهر بوده، این درحالی است که  شهروندان در دو ماه پیش نیز چنین درخواستی را در تماس تلفنی با مرکز 137 در میان گذاشته بودند.


براساس این داده آماری، پس از آن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد، نظافت معابر و  رها شدن خاک و نخاله در سطح شهر به ترتیب از جمله مسائلی بوده که شهروندان برای حل آن از مرکز 137 درخواست داشته اند.


  البته در بین سازمانها، بیشترین مطالبات به سازمان مديريت پسماند  و پس   از آن به سازمان پارک ها و فضای سبز اختصاص داشته است.


   اما با این وجود از زمان ثبت تا انجام پیام شهروند برای سازمان مدیریت پسماند  پنج روز زمان برده، اما برای سازمان پارکها و فضای سبز 17 روز طول کشیده است.


همچنین سازمانهای  حمل و نقل و ترافیک، زیباسازی و ساماندهی مشاغل  و فرآوردههای کشاورزی، مراکز توسعه اجتماعی و کنترل ترافیک هم در ردههای بعدی ارجاع درخواستها مردمی قرار دارند.


در میان مناطق چهارگانه نیز بیشترین درخواست به منطقه 2 مربوط بوده  و مناطق یک، چهار و سه در رتبه های بعدی هستند.


اما با برآورد میانگین انجام درخواستها که واحد ارزیابی مرکز 137 استخراج کرده، از زمان ثبت تا انجام درخواست شهروند در منطقه یک 20 روز طول کشیده؛ اما  در منطقه دو 21 روز، در منطقه سه 13 روز و در منطقه چهار 16 روز  را نشان میدهد؛ البته این بازه زمانی، حاصل میانگین عملکرد نواحی و معاونت عمرانی هر منطقه بودهاست.


خاطرنشان می سازد؛ با تصویب شورای شهرکه منجر به افزایش قدرت نظارتی مرکز فوریت های اجرایی شهر(137) شده، زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان در آینده ای نزدیک کوتاه تر می شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط