بنابر اعلام مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر در پنج ماه نخست سال؛
سازمانها و مناطق 35 درصد درخواست های شهروندان را نیاز به اقدام ندانستند
از مجموع درخواستهای ثبت شده شهروندان، از نگاه سازمانها و مناطق چهارگانه 35 درصد نیازی به انجام نداشته،این را مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کردهاست.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزهگرها،مدیرمرکز با اشاره به بررسی واحد آمار در 5 ماه نخست سال گفت: از مجموع 11 هزار و 545 درخواست ثبت شده شهروندان در سامانه 137 از نگاه سازمان ها و مناطق چهارگانه 35 درصد نیاز به اقدام و انجام نداشته، این درحالی است که همین تعداد پیام ثبت شده نیز از فیلتر کارشناسان عبور میکند.
او ادامه داد: باتوجه به آنکه مرکز 137 از سال 1402 نقش نظارتی را پررنگ تر کرده و مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر هم بر این رویکرد قوام بخشیده، به صورت روزانه با بازدید میدانی کارشناسان مرکز، پاسخهای سازمانها و مناطق چهارگانه به ویژه با عنوان «عدم نیاز به اقدام» با حساسیت بررسی میشود.
کوزهگرها در توضیح بیشتر بیان کرد: گزارشهای میدانی کارشناسان نشان میدهد که با نظارت دقیقتر سازمانها و مناطق چهارگانه، از این آمار 35 درصدی «عدم نیاز به اقدام» میتوان کاست.
مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر خاطر نشان کرد: مرکز 137 در صدد مچ گیری نیست؛ بلکه سعی در افزایش رضایت شهروندی دارد که موتور محرکه مدیریت شهری است.
پایان پیام