چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۱

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر در راستای شفافیت اعلام کرد؛

رصد پیامکی شهروندان از ابتدای آذرماه

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر اعلام کرد با بروزرسانی سامانه 137 شهروندان پاسخ درخواست خود را در قالب پیامک رصد می‌کنند.

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر اعلام کرد با بروزرسانی  سامانه 137 شهروندان  پاسخ درخواست خود را در قالب پیامک رصد می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزه‌گرها، مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر گفت: برای ارتقا کیفی کار، از امروز (ابتدای آذرماه) شهروندان در جریان فرایند انجام درخواستی قرار می‌گیرند که به سامانه 137  گزارش داده‌اند.

او در توضیح بیشتر بیان کرد: پس از تماس شهروند با سامانه 137 درخواست ثبت و به مرجع رسیدگی ارجاع می‌شود و اقدام و پاسخ در هر زمانی که مرجع رسیدگی در سامانه ارسال کند، به شهروند پیامک می‌شود.

کوزه‌گرها، هدف از این اقدام را رصد درخواست ها و ارتباط شفاف با شهروند دانست که منجر به پویایی مرجع رسیدگی در شهرداری می‌شود.

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر، با بیان اینکه این اقدام منجر به چابک سازی سازمانی می‌گردد، خاطرنشان کرد: چابک سازی ساختار سامانه 137 برای کاهش بروکراسی اداری، نظارت بیشتر شهروندان و پاسخگویی شفاف ادامه دارد.

تصاویر مرتبط