سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

کوزه گرها مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر اعلام کرد؛

کاهش زمان رسیدگی به درخواست شهروندان در سازمان پسماند شهرداری قزوین

کوزه گرها مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر از کاهش زمان پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزه‌گرها اظهار کرد: در پی ارزیابی آماری که همواره سازمان مدیریت پسماند پردرخواست‌ترین سازمان در سامانه 137 بوده، به پیشنهاد مدیر عامل محترم آن سازمان، برای ارتقا رضایت شهروندی و تسریع در کار، زمان رسیدگی به درخواست ثبت شده شهروندان یک روزه شده‌است.

 

کوزه‌گرها در توضیح بیشتر بیان کرد:  با تعیین بازه زمانی یک روزه، در واقع کارشناسان پاسخگویی سازمان پسماند  تنها یک روز فرصت رسیدگی و پاسخ را به درخواست شهروند در سامانه 137 دارند، در غیر اینصورت پیام به صورت سیستماتیک قفل شده و امکان پاسخگویی ندارند.

 

به گفته این مدیر شهری، تعیین بازه زمانی یک روزه پاسخگویی به پیام ثبت شده سامانه 137 در سازمان پسماند، کارشناس پاسخگویی را ملزم به اقدام سریع می کند که همین امر، منجر به چابک سازی سازمانی مورد تاکید مدیریت سازمان پسماند می‌شود.

 

وی تاکید کرد:  چابک سازی سازمانی، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه و پویایی سازمان منجر به ارتقا رضایت شهروندی می‌شود. 

 

این مدیر شهری خاطر نشان کرد: مرکز فوریت‌های اجرایی شهر  در پی  کاهش زمان پاسخگویی به صورت سیستماتیک و ارتقا کیفیت درخواست‌های انجام شده در دیگر بخش های مجموعه مدیریت شهری نیز با توجه به نوع درخواست است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط