چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۶

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر:

تلفن‌های مرکز137 در آذرماه بیش از 4 هزار بار به صدا درآمد

کوزه گرها مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر از 4 هزار و 459 تماس شهروندان در آذرماه به مرکز 137 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزه‌گرها گفت: در آخرین ماه پاییز، 4 هزار و 459 بار  تلفن‌های سامانه 137 به صدا درآمد که از این بین، 2 هزار و 30 تماس قابلیت ثبت و پیگیری داشته‌است؛ البته برخی از تماس‌‍‌ها به دیگر دستگاه‌های خدمات رسان اجرایی مربوط بوده که با راهنمایی کارشناسان پیگیری شده و برخی به دلیل تکرار خواسته شهروندان بوده که پیش از این ثبت شده‌بود.

 

وی در ادامه به سازمان‌های  پردرخواست در سامانه 137  اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت پسماند بیشترین ثبت پیام را در سامانه داشته، شهروندان در مورد نظافت معابر سطح شهر،جمع‌آوری خاک ونخاله‌های ساختمانی، جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب در سطح شهر، لایروبی جوی،  جمع آوری لاشه حیوانات و پاکسازی زمین‌های بایر رها شده درخواست داشته‌اند.

 

به گفته این مدیر شهری، ایستگاه 5 که خیابان‌های ملاصدرا، جانبازان، مهدیه، نجف آباد، وثوق آباد و حسن آباد را شامل می‌شود، بیشترین درخواست از سازمان پسماند را داشته؛ اما ایستگاه یک که شامل خیابان ‌های تهران قدیم، راه ری، بلوار خرمشهر، شهید آیت الله کاشانی، بخشی از بلوار آیت الله خامنه ای وقسمتی از خیابان راه‌آهن می‎‌شود، کمترین درخواست را از این سازمان داشته‌است.

 

وی در ادامه سازمان پارک‌ها و فضای سبز را دومین سازمان پردرخواست عنوان کرد و گفت: عمده درخواست‌‍‌های شهروندان که پس از تجزیه وتحلیل به این سازمان ارجاع شده، هرس درختان و شاخه‌های خشکیده، شکستگی لوله فضای آب، نظافت پارک‌ها، نقص فنی در سرویس‌های بهداشتی و جمع آوری شاخه های هرس شده درختان بوده‌است.

 

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر، سازمان حمل ونقل و ترافیک را سومین سازمان پردرخواست ذکر کرد که درخواست نصب سرعتگیر، نصب موانع برای جلوگیری از عبور وسائط نقلیه به پیاده رو و  جابجا شدن نیوجرسی از عمده مسائل شهروندان از این سازمان بوده‌است.

 

کوزه‌گرها، همچنین سازمان‌های زیباسازی و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی، مرکز توسعه اجتماعی ومرکز کنترل ترافیک را به ترتیب در رتبه‌های بعدی اعلام کرد که کارشناسان سامانه درخواست‌های شهروندان را به آن‌ها انتقال داده‌اند.

 

البته این مدیر شهری در ارزیابی آماری، منطقه دو شهرداری را با 323 پیام در رتبه نخست ثبت پیام در بین مناطق شهری اعلام کرد؛ این درحالی است که منطقه یک با 309 پیام، منطقه 4 با 277 پیام و منطقه 3 با 182 پیام در رتبه های بعدی ثبت درخواست‌های شهروندان قرار دارند.

 

گفتنی است در آبان ماه تلفن های سامانه 4 هزار و 873 بار به صدا درآمده بود که در آذرماه 9 درصد کاهش داشته‌است.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط