در پی کسب رتبه دوم سازمان پارکها در ثبت پیام انجام شد؛
بررسی میدانی مدیرعامل فضای سبز از درخواستهای 137 شهروندان
در پی قرار گرفتن سازمان فضای سبز در جایگاه دوم ثبت پیام در بین سازمانها، مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر و مدیرعامل فضای سبز، برخی از درخواستهای 137 شهروندان را میدانی بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر؛ هرس درختان، قطع شاخه و درختان خشکیده، جلوگیری از هدررفت آب و تعمیر شکستگی لوله آب و مسائل مربوط به سرویسهای بهداشتی سطح شهر از جمله درخواستهایی بوده که سازمان پارکها را در رتبه دوم سازمانهای پرکار در مرکز 137 قرار داده تا مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر به همراه مدیرعامل سازمان پارکها برخی از درخواستهای مورد انتقاد شهروندان را از نزدیک بررسی کنند.
در این بازدید، مهدی کوزهگرها،مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر، با اشاره به زمان رسیدگی به برخی از درخواستهای شهروندان در حوزه فضای سبزگفت: در آستانه فصل تابستان، به دلیل استفاده بیشتر شهروندان از پارکها و فضای سبز سطح شهر، درخواستها در مورد سم پاشی درختان، نظافت پارکها، آبیاری و سرویسهای بهداشتی به مرکز 137 بیشتر میگردد که نظارت بیشتر سازمان را میطلبد.
محمدصالح صالحی،مدیرعامل سازمان پارکها، نیز ضمن در اولویت قرار دادن درخواستهای 137 شهروندان در سازمان، بر نگاه کارشناسی در حوزه فضای سبز تاکید کرد و گفت: شهروندان مطمئن باشند که خواسته آن ها در اولویت کاری سازمان قرار دارد؛اما به نظر کارشناسی در خصوص رسیدگی به درخواستهای خود در حوزه فضای سبز اعتماد کنند.
در این بازدید، برخی از درخواستهای مورد نقد شهروندان مانند هرس درختان و بازپیرایی فضای سبز سطح شهر از نزدیک بررسی شد.
پایان پیام