سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۳

کوزه گرها مدیرمرکز فوریت های اجرایی شهر مطرح کرد؛

قدردانی شهروندان از آسفالت شبانه معابر سطح شهر

کوزه گرها مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، از قدردانی شهروندان برای آسفالت شبانه معابر اصلی شهر در تماس با سامانه 137 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزه‌گرها، مدیر مرکز در نشستی که با حضور صلح جو، عضو شورای اسلامی شهر و زارعی، رئیس سازمان عمران در دفتر سامانه 137 برگزار شد، با اشاره به تماس‌های چند وقت اخیر شهروندان در خصوص آسفالت معابر گفت: بررسی‌های واحد داده و پردازش مرکز 137 نشان می‌دهد، تماس‌های شهروندان در برخی از نقاط شهری برای مرمت آسفالت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تماس های شهروندان  در میدان تهران قدیم، بلوار آیت الله ابوترابی، خیابان توحید،بلوارهای شهید لشکری و شهید بهشتی، سرتک و شهید مدنی شرقی برای آسفالت معابر اصلی شهر کاهش یافته‌است.

البته کوزه‌گرها، به میدان هما، بلوار نخبگان و بلوار شهید صیاد شیرازی هم اشاره کرد که مطالبات شهروندی درخصوص آسفالت کاسته شده ‌است.

این مدیر شهری با بیان اینکه از جمله دلایل کاهش درخواست  شهروندان در این مناطق، تلاش سازمان عمران بوده، افزود: برخی از شهروندان، ضمن ابراز خرسندی از نهضت شبانه آسفالت سازمان عمران،خواهان در اولویت قرار گرفتن خیابان‌ها و معابری هستند که فرسودگی آسفالت آن‌ها منجر به خسارت  خودروها شده‌است.

این مدیر شهری ابراز امیدواری کرد بخش‌های دیگر شهرداری نیز  به مانند سازمان عمران به درخواست‌های پرتکرار شهروندان همچون نظافت معابر، سدمعبر خودروهای دوره گرد، دستفروشان و مغازه داران، جمع آوری سگ‌های بی‌صاحب و برطرف کردن نقایص عمرانی در خصوص آبیاری توجه ویژه‌ای داشته‌باشند.

حسین صلح جو، عضو شورای شهر نیز در این نشست، اقدام سازمان عمران را ستود و آن را «جهاد» آسفالت نامید.

وی تاکید کرد: این اقدام، گامی در جهت خدمت‌رسانی هدفمند و متوازن به شهروندان بوده و امیدواریم مدیریت شهری با استفاده  از تمام ظرفیت‌ها، افزایش رضایتمندی شهروندان  را دو چندان کند.

 در این جلسه زارعی، رئیس سازمان عمران نیز با بیان اینکه هدف سازمان در نهضت شبانه آسفالت، توسعه زیرساخت‌ها،کاهش تصادفات و روان سازی تردد خودروهاست، افزود: از آنجایی که تردد خودروها و دمای هوا مانع از اجرای مناسب  و با کیفیت آسفالت معابر می‌شود؛ بنابراین از ساعت 11 شب اجرای پروژه آغاز می‌گردد.

وی، با عذرخواهی از شهروندان برای زمان ساعت انجام نهضت آسفالت که گاهی منجر به بروز آلودگی صوتی می‌گردد،خاطرنشان کرد: در دو ماه اخیر،  در منطقه یک، بلوار آیت الله ابوترابی،بلوار جمهوری و میدان تهران قدیم تراش، مرمت و روکش آسفالت شده، همچنین در منطقه دو، خیابان‌های توحید، شهیدمدنی شرقی، سرتک و بلوارهای شهید بهشتی و شهید لشکری و شهید سلیمانی(تقاطع کانال-مطهری)  نیز مرمت و روکش آسفالت شده است.

زارعی ادامه داد:  در منطقه 3 نیز، میدان‌های کاسپین و هما و بلوارهای غدیر و نخبگان و در منطقه 4، میدان دو طفلان مسلم و بلوارهای شهید صیاد شیرازی و معلم تراش، مرمت و روکش آسفالت شده‌اند.

زارعی به  نواحی منفصل شهری هم پرداخت و گفت: مشعلدار، چوبیندر، خیرآباد، ناصرآباد، شهرک دانش و اسماعیل آباد نیز از جمله مناطقی بوده که سازمان عمران عملیات آسفالت در معابر و کوچه‌های آن انجام داده است.

رئیس سازمان عمران، در پایان بر همکاری تنگاتنگ با مرکز فوریت های اجرایی شهر در انجام درخواست‌های عمرانی شهروندان به ویژه آسفالت معابر اصلی شهر تاکید کرد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط