دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۵

از میان 5 هزار تماس دردومین ماه تابستان به مرکز 137؛

سدمعبر خودروهای دوره‌گرد در صدر قرار گرفت

به گفته کوزه گرها مدیر مرکز فوریت‌های شهری،در دومین ماه تابستان، برطرف کردن سدمعبر خودروهای دوره‌گرد، بیشترین درخواست شهروندان از مرکز 137 بوده‌است.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛  مهدی کوزه‌گرها، با اشاره به داده‌های آماری  مردادماه سال جاری گفت: در دومین ماه تابستان، 5 هزار و 175 بار تلفن‌های سامانه به صدا درآمد که از این بین  2 هزار و 672 درخواست قابلیت ثبت داشته‌است.

وی افزود: براساس همین داده آماری، درخواست برطرف کردن سدمعبر خودروهای دوره‌گرد و دستفروش، پرتکرارترین درخواست شهروندان بوده و جمع‌آوری سگ‌های بی صاحب در رتبه چهارم مطالبات قرار داشته‌است.

کوزه‌گرها خاطرنشان کرد: درخواست نظافت معابر عمومی سطح شهر در رتبه دوم تماس‌‌های شهروندان بوده که به نظر می‌رسد با تقویت آموزش شهروندی درخصوص مدیریت پسماند که منتج به تقویت حس تعلق به شهر می‌گردد، می‌توان این مطالبه را به حداقل رساند.

وی در ادامه  برطرف کردن سدمعبر مغازه داران وجمع آوری سگ‌های بی صاحب را از دیگر درخواست‌های پرتکرار اعلام کرد که شهروندان با سامانه 137 در میان گذاشته‌اند.

این مدیر شهری همچنین  به سازمان‌های پردرخواست هم اشاره کرد. به گفته کوزه‌گرها، سازمان پسماند، در راس سازمان‌هایی بوده که بیشترین درخواست‌های شهروندی در سامانه 137  را از آن خود کرده‌است.

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر در  توضیح بیشتر گفت: سازمان پارک‌ها در جایگاه دوم و سازمان حمل ونقل و ترافیک، زیباسازی و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی در رتبه های بعدی ارجاعات پیام‌های شهروندان را دارد.

کوزه‌گرها به وضعیت مناطق چهارگانه شهرداری در خصوص دریافت پیام‌های شهروندان نیز پرداخت.

وی اظهار کرد: منطقه 2 شهرداری با 372 درخواست، در صدر مناطق شهری قرار دارد؛ این درحالی است که بعد از آن، به ترتیب منطقه یک و چهار قرار دارد؛ البته منطقه 3 با 201 درخواست شهروندی کمترین درخواست ثبت شده و ارجاعی را داشته‌است.

این مدیر شهری، مراکز توسعه اجتماعی که در حوزه ساماندهی متکدیان و بی‌خانمان ها و در راه مانده‌ها فعالیت دارد و کنترل ترافیک را از جمله بخش‌هایی از مدیریت شهری عنوان کرد که کمترین مطالبات شهروندی را داشته‌است.

مدیرمرکزفوریت‌های اجرایی شهر یادآور شد که در ماه‌های گذشته درخواست مرمت آسفالت در صدر  درخواست‌های شهروندی قرار داشت.

پایان پیام

تصاویر مرتبط