یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۵

آمار شش ماه نخست سال مرکز 137 به روایت مرکز:

شهروندان 27 هزار و 724 بار با سامانه تماس گرفتند

به گفتهکوزه گرها مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر،در شش ماه نخست سال شهروندان با 27 هزار و 724 بار تماس با سامانه 137 مسائل شهری خود را در میان گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزه‌گرها با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال 27 هزار و 724 بار تلفن‌های سامانه به صدا درآمد، افزود: از تماس‌هایی که شهروندان با سامانه داشته‌اند 13 هزار و 907 درخواست قابلیت ثبت داشته‌است.

وی در توضیح بیشتر گفت:  تعدادی از تماس‌ها تکراری بوده؛ یعنی درخواست قبلا ثبت شده و در دست اقدام بوده برای همین مجدد ثبت نشده،اما برخی مطالبات به دیگر دستگاه‌‌های خدمات رسان مرتبط است که تا حد امکان همین درخواست‌های غیرمرتبط نیز پیگیری می‌شود.

مدیر مرکز 137،در مورد موضوع مطالبات شهروندان خاطرنشان کرد: در مدت زمان یاد شده،برطرف کردن سدمعبر وانت‌بارهای دوره‌گرد و دستفروشان در رتبه نخست درخواست‌ها قرار داشته، پس از آن مرمت آسفالت معابر در رتبه دوم و نظافت معابر در جایگاه سوم درخواست‌های شهروندان  بوده‌است.

کوزه‌گرها در مورد موضوع آسفالت توضیح بیشتری داد وگفت: البته رتبه دوم درخواست‌ها برای مرمت آسفالت به دلیل حفاری برای انشعابات و فرسودگی جزیی آسفالت بوده؛ اما شهروندان در مورد روکش آسفالت خیابان‌های اصلی که طی چند ماه اخیر انجام شده  ابراز رضایت دارند.

به گفته وی، درخواست  برطرف کردن سدمعبر مغازه داران، جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب وتخلفات ساختمانی به ترتیب در رتبه‌های بعدی مطالبات شهروندی قرار دارند.

این مدیر شهری  با اشاره به سازمان‌ها ومناطقی که بیشترین پیام ارجاعی را داشته‌اند، اعلام کرد: بیشترین درخواست شهروندان به سازمان مدیریت پسماند انتقال داده شده که پس از آن سازمان پارک‌ها و فضای سبز قرار دارد؛ البته سازمان‌های حمل ونقل و ترافیک،زیباسازی، ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی،مرکز توسعه اجتماعی و مرکز کنترل  ترافیک،سازمان اتوبوسرانی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان فرهنگی -ورزشی  به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

کوزه‌گرها  به جایگاه مناطق و سازمان‌‍ ها برای پیام‌های  دریافتی سامانه 137  هم پرداخت و  اذعان کرد: بیشترین ارجاعات درخواست شهروندان به منطقه 2 بوده که پس از آن به ترتیب منطقه 1 و منطقه 4 و منطقه 3 در جایگاه آخر قرار دارد.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: برخی از درخواست‌های شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته‌است.

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر  ابراز امیدواری کرد در  شش ماه  دوم سال جاری  شاهد افزایش رضایت شهروندان برای حل مسائل شهری باشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط