مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر آمار نخستین ماه پاییز را اعلام کرد؛
اختصاص 18 درصدی پیامهای 137 به برطرف کردن سدمعبرمعابر
به گفته مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر 18 درصد درخواستهای شهروندان در مهرماه به سدمعبر خودروهای دورهگرد، دستفروشان و مغازهداران اختصاص داشتهاست.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر137؛ مهدی کوزهگرها،مدیر مرکز به تشریح آمار مهرماه سال جاری سامانه 137 پرداخت و گفت: در اولین ماه پاییز، شهروندان 4 هزار و 824 بار با مرکز 137تماس گرفتهاند که از این بین 2 هزار و 524 درخواست قابلیت ثبت داشتهاست.
او افزود: بیشترین درخواست که شهروندان از آن گلایه داشتهاند، مربوط به سدمعبر خودروهای دوره گرد،دستفروشان و مغازهداران بوده که حدود 18 درصد کل پیامهای ثبت شده درسامانه 137 را در برداشتهاست.
البته کوزهگرها، درخواست مرمت آسفالت را با 15 درصد در رتبه دوم مطالبات شهروندی اعلام کردهاست.
مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر در ادامه به دیگر مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: نظافت معابر عمومی که شامل کوچهها وخیابانها میشود حدود 10 درصد خواستههای شهروندان را در برداشته،این درحالی است که سدمعبر مصالح ساختمانی در معابر عمومی، جمعآوری نخاله های ساختمانی و ساماندهی سگهای بیصاحب و لایروبی جویها در رتبه های بعدی درخواستها قرار دارد.
کوزهگرها، در مورد وضعیت مناطق چهارگانه شهرداری در حوزه 137 خاطرنشان کرد: بیشترین ورودی پیام به مانند ماههای گذشته به منطقه 2 اختصاص داشته که پس از آن به ترتیب منطقه 4، منطقه 1 و پس از آن منطقه 3 قرار دارد.
به گفته او، در هر 4 منطقه مساله سدمعبر در مورد خودرو دوره گرد،دستفروش و مغازه داران ،بیشترین گلایه شهروندان را داشتهاست.
مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر همچنین با اشاره به ورودی پیامها در بین سازمانها اظهار کرد: به مانند ماههای گذشته سازمان مدیریت پسماند در صدر ثبت پیام بوده، پس از آن به ترتیب سازمان پارکها و فضای سبز و سازمان حمل و نقل وترافیک و سازمان زیباسازی قرار دارد؛ البته مرکز خدمات توسعه اجتماعی و پس از آن، سازمانهای اتوبوسرانی و تاکسیرانی و مرکز کنترل ترافیک با کمترین درخواست، در جایگاههای انتهایی ثبت پیام شهروندان قرار دارد.
این مدیر شهری یادآورشد که در شهریورماه(ماه گذشته) نظافت معابر عمومی،بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری بودهاست.
پایان پیام