بیش از سه هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین در یک ماه گذشته تماس گرفتند
سه هزار و 451 شهروند در بهمن ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ در بهمن ماه سال جاری سه هزار و 451 مورد تماس شهروندان با سامانه 137 برقرار شده که از این تعداد تماس، توضیحات لازم از سوی کارشناسان مرکز 137 به هزار و 964 مورد ارائه شده است.
بر اساس این گزارش؛ همچنین هزار و 487 تماس منجر به ثبت در سامانه 137 و ابلاغ به واحدهای مربوطه برای پیگیری شده است.
پایان پیام.