مدیر مرکز 137 از بررسیهای آماری سال گذشته خبرداد؛
کاهش حدود 10 درصدی تماسهای شهروندان به سامانه
مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کرد که در سال گذشته حدود 10 درصد تماس های شهروندان به سامانه کاهش داشتهاست.
به گزارش مرکز فوریتهای اجرایی شهر137؛ مهدی کوزهگرها،مدیر مرکز با اشاره به آمار سال 1403 گفت: در سال گذشته 51 هزار و 990 بار تلفنهای مرکز 137 به صدا درآمدهاست.
او با مقایسه این آمار با سال پیش از آن بیان کرد: در حالی بررسیهای آماری مرکز 137 در سال گذشته روند کاهشی تماسها را نشان میدهد که در سال پیش از آن(1402) 57 هزار و 685 بار تلفنهای مرکز به صدا درآمدهبود.
مدیر مرکز 137، مرمت آسفالت معابر، سد معبر دستفروشان و خودروهای دورهگرد،سدمعبر مغازهداران و جمعآوری خاک و نخالههای ساختمانی را به ترتیب از جمله درخواستهای شهروندان در طول یکسال گذشته عنوان کرد که بیشترین تماسها را به مرکز 137 داشته؛ این درشرایطی است که در سال 1402 مرمت آسفالت معابر، نظافت معابر عمومی و سدمعبر خودروها و دستفروشان دورهگرد بیشترین تماسها به مرکز 137 بودهاست.
پایان پیام