چهارشنبه ۱۴۰۴/۰۵/۲۳

کوزه‌گرها،مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر اعلام کرد؛

تغییر روند رسیدگی به درخواست شهروندان در منطقه 2

کوزه‌گرها،مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر، از تغییر روند رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در منطقه 2، طی یک ماه اخیر خبرداد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزه‌گرها به ارزیابی عملکرد مناطق چهارگانه پرداخت و گفت: ارزیابی‌های واحد آمار مرکز 137 نشان می‌دهد سرعت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در منطقه 2 شهرداری از تاریخ 20 تیرماه تا 20 مردادماه کوتاه‌تر شده‌است.

کوزه‌گرها با بیان اینکه از زمان تغییر  مدیریت منطقه 2 شهرداری در 2 ماه اخیر ، نحوه رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در مرکز 137  نیز تغییر یافته‌است، افزود: با نگاه ویژه و تدوین برنامه جدید در این منطقه، رسیدگی به درخواست‌های شهروندان با جدیت و تاکید بیشتر در اولویت قرار گرفته‌است.

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر در توضیح بیشتر گفت:مدیریت  منطقه 2  با نگاه ویژه، مسئولان نواحی و معاونت‌های عمرانی و خدمات شهری را ملزم کرده که به صورت شبانه روزی پاسخگوی  مرکز 137 باشند تا درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی شوند.

کوزه‌گرها خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به درخواست‌های شهروندان،‌می‌تواند در کنار رضایت شهروندی، بسیاری از مسائل شهری را برطرف کند.

این مدیر شهری متذکر شد که ارزیابی در مدت زمان یاد شده،  میانگین عملکرد  نواحی شهری و اجراییات منطقه  بوده‌است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط