شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۲۷

مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین خبر داد:

ارجاع بیش از 4 هزار تماس از 137 به شهرداری منطقه 3

سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگويی به چهار هزار و 25 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه 3 خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، رحمانی گفت: در سال گذشته، 4 هزار و 25 تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه 3 بوده که به این منطقه ارجاع شد. 

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 297 مورد از تماس‌ها توسط کارشناسان سامانه 137 راهنمایی شد، افزود: با پیگیری سامانه 137، 1368 مورد از درخواست‌های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و یک هزار و 195 مورد آنها با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه 3، اطلاع‌رسانی شد.

رحمانی اظهار کرد: به گفته عصارزاده، مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین، 165 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه‌های آتی این منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: یک هزار و 386  تماس، مربوط به اجرائیات منطقه 3 شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد تماس را به خود اختصاص داد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط