سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۰۳

روابط عمومی سامانه 137 خبر داد؛

تماس4 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در خرداد

چهار هزار و 346 شهروند قزوینی در خرداد امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع چهار هزار و 346 تماس شهروندان با سامانه 137، دو هزار و 527  تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

 براساس این گزارش، یک هزار و 845 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

 بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماند ها بوده که اقدامات لازم انجام شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط