روابط عمومی سامانه 137 خبر داد؛
تماس4 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در خرداد
چهار هزار و 346 شهروند قزوینی در خرداد امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع چهار هزار و 346 تماس شهروندان با سامانه 137، دو هزار و 527 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش، یک هزار و 845 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماند ها بوده که اقدامات لازم انجام شد.
پایان پیام