چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۸

تماس بیش از 11 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137

در سه ماه نخست سال جاری رخ داد

مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از تماس یازده هزار و 765 شهروند قزوینی با سامانه 137 در سه ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛  سعید رحمانی گفت: از مجموع یازده هزار و 765 تماس شهروندان با سامانه 137،  کارشناسان این مرکز، 6 هزار و 892  تماس  را با راهنمایی و مشاوره به سرانجام رساندند.

وی ادامه داد: بر این اساس 4 هزار و 873 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

به گفته مدیر سامانه 137  بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده که اقدامات لازم انجام شده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط