پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۵/۱۶

در پنج ماه نخست سال جاری تلفن سامانه مدیریت شهری 67 بار برای مرکز توسعه اجتماعی نواخته شد

رحمانی، از ارجاع 67 تماس شهروندان به مرکز توسعه اجتماعی در 5 ماه نخست سال جاری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 گفت: در مدت 5 ماه نخست سال جاری، شهروندان برای حل مسائل شهری در خصوص کارتن خواب ها و متکدیان و موارد مشابه 67 بار با سامانه تماس گرفته اند.

او افزود: از بین 67 تماسی که با مرکز توسعه اجتماعی گرفته شده است، بیشترین تماس مربوط به کارتن خواب ها با 36 مورد و 15 مورد به متکدیان اختصاص داشته است.

رحمانی با بیان اینکه مرکز توسعه اجتماعی زیر نظر معاونت خدمات شهری فعالیت می کند، گفت: چنانچه شهروندان آسیب های اجتماعی چون کارتن خواب، متکدی، خانواده های بی خانمان، کودکان کار، افراد در راه مانده و زنان سرپرست خانوار نیازمند و نمایش های خیابانی غیرمجاز، در سطح شهر مشاهده کردند، با سامانه 137 مدیریت شهری تماس بگیرند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط