ارزیابی سامانه مدیریت شهری در شش ماه نخست سال نشان میدهد؛
کاهش 646 موردی تماس شهروندان برای پارکها و بوستان های سطح شهر
به گفته رحمانی، با شیوع کرونا و استفاده کمتر شهروندان از مکانهای عمومی،تماسها در6 ماهه نخست سال در حوزه پارکها و فضای سبز شهرداری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 646 مورد کاهش داشته است.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه، با بررسی آماری تماسهای شهروندان در حوزه پارک ها و فضای سبز گفت: شهروندان قزوینی در 6 ماهه نخست سال جاری یک هزار و 476 بار برای مسائل مربوط به پارک ها و فضای سبز با سامانه 137 تماس گرفتند.
او ادامه داد: برطرف کردن خطر سقوط درختان با 185 مورد، خرابی لوله آب مرتبط با فضای سبز 168 مورد، آبیاری 129 و لغزندگی معابر با 107 مورد بیشترین تماسهای شهروندان را به خود اختصاص داده است.
به گفته این مدیرشهری، روشنایی پارک، هرس درختان، آبیاری بیش ازاندازه وخرابی سرویسهای بهداشتی از دیگر درخواستهای شهروندان بوده است.
رحمانی با اشاره به ارزیابی آماری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در 6 ماه نخست سال گذشته، 2 هزار و122 مورد تماس در حوزه پارکها و فضای سبز به سامانه 137 منتقل شده که در مقایسه آماری با سال 99 کاهش داشته است.
مدیرسامانه شهری با بیان اینکه شیوع کرونا موجب شده تا استفاده از مکانهای عمومی به ویژه پارک ها کمتر شود، افزود: به نظر میرسد که در کاهش تماس ها به 646 مورد موثر باشد.
این مدیرشهری به شهروندان توصیه کرد که ضمن مسئولیت پذیری نسبت به حفظ و نگهداری پارکها و فضای سبز، در صورت مشاهده و بروز مشکلات در حوزه روشنایی پارک ها، هرس درختان، آبیاری وخرابی سرویسهای بهداشتی، تجهیزات و المانهای پارکها با سامانه 137 تماس و موضوعات را در میان بگذارند.
پایان پیام