سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۰۶

روابط عمومی سامانه 137 خبر داد؛

تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در مهر ماه

سه هزار و 542 شهروند قزوینی در مهر ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع سه هزار و 542 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 737  تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

براساس این گزارش، یک هزار و 805  تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به سازمان مدیریت پسماند ها و شهرداری منطقه  دو بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط