چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۴

در هفت ماه نخست سال رخ داد؛

مفقود شدن 277 دریچه از سطح خیابان‌های شهر قزوین

رحمانی، مدیرسامانه 137 از مفقود شدن 277 دریچه در هفت ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعیدرحمانی، مدیر سامانه شهری با اعلام اینکه 277 دریچه آب‌های سطحی در خیابان‌های شهر قزوین در بازه زمانی فروردین ماه تا پایان مهرماه مفقود شده است، گفت: این آمار براساس ارزیابی‌های سامانه در مناطق سه گانه شهرداری به دست آمده است.

او ادامه داد: از آنجایی که دریچه ها برای ساماندهی آب های سطحی در خیابان نصب شده است، در صورت برداشتن و سرقت دریچه برای رهگذران و خودروهای عبوری، صدمات جانی و مالی  در پی دارد.

 به گفته رحمانی، بیشترین آمار مفقودی، مربوط به مهرماه با 62 دریچه  و کمترین آن مربوط به فروردین ماه با 16 دریچه بوده است.

رحمانی درتوضیح بیشتر گفت: اردیبهشت ماه 41، خردادماه 38، تیرماه44،مردادماه 20 و شهریورماه 56 و مهرماه 62 دریچه آب‌های سطحی برداشته شده و در سامانه به ثبت رسیده‌است.

مدیر سامانه 137 شهری، با بررسی مناطق سه گانه شهرداری قزوین، بیشترین آمار را از آن منطقه دو شهرداری قزوین اعلام کرد و افزود: منطقه دو شهرداری قزوین  در طول هفت ماه با  مفقود شدن137 دریچه  در بین مناطق سه گانه شهرداری  رکورد دار بوده است.

رحمانی افزود: بدین ترتیب منطقه یک، 111 و منطقه سه، 29 مفقودی دریچه را به نام خود ثبت کرده اند.

مدیرسامانه مدیریت شهری قزوین از شهروندان خواست به دلیل آنکه نبود دریچه در سطح خیابان های شهر، منجر به بروز تصادفات و آسیب‌های جانی می شود، در صورت مشاهده بلافاصله با سامانه 137 تماس بگیرند.

 

پایان پیام.

تصاویر مرتبط