با بررسی سامانه 137 در طول هفت ماه سال جاری؛
درخواست شهروندان از اجراییات شهرداری از مرز 4 هزار پیام گذشت
بنابر اعلام رحمانی، 4 هزار و 11 پیام شهروندان برای حل مشکلات شهری که سامانه 137 ثبت کرده، مربوط به واحد اجراییات شهرداری قزوین بوده است.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه مدیریت شهری از دادههای آماری مربوط به واحد اجراییات در طول هفت ماه خبر داد و گفت: شهروندان قزوینی در طول هفت ماهه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین 4 هزار و 11 بار در مورد مسائل شهری مرتبط با اجراییات تماس گرفته اند.
او ادامه داد: مهمترین این پیامها، در مورد سدمعبر مغازهداران و وانت بارها و دستفروشان دوره گرد، سدمعبر مصالح ساختمانی در کوچه و خیابانها، آلودگيهاي صوتي ناشي از ساختمان سازي، رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام ساخت و ساز، جمع آوری زوائد فیزیکی و تخلفات ساختمانی بوده است.
رحمانی خاطر نشان کرد: بیشترین تماسهای شهروندان مربوط به سد معبر وانتبارهای دوره گرد و مغازهداران در خیابانهای شهدا، تهران قدیم، آیت الله کاشانی، بازار، مولوی، اسدآبادی، کوثر، مینودر و میدان جانبازان بوده است.
به گفته مدیرسامانه مدیریت شهری قزوین، منطقه یک: یک هزار و 87 پیام، منطقه دو: یک هزار و 908 پیام و منطقه سه: یک هزار و 16 پیام را در حوزه اجراییات داشتهاند.
پایان پیام.