چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۲

روابط عمومی سامانه 137 خبر داد؛

تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در آبان ماه

سه هزار و 464 شهروند قزوینی در آبان ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع سه هزار و 464 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 782  تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.


براساس این گزارش، یک هزار و 682  تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.


بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به شهرداری منطقه دو  و سازمان مدیریت پسماندها بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط