دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۰۴

مدیر سامانه 137 در جلسه بررسی مسائل فضای سبز شهری مطرح کرد؛

هرس درختان و رسیدگی به فضای سبز شهری، مهمترین خواسته شهروندان

مدیر سامانه 137 شهری، مهمترین خواسته های شهروندان را با معاونت اجرائی فضای سبز و پارک ها در میان گذاشت.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه در نشستی با محمدرضا شربیانی، معاون اجرائی پارک ها و فضای سبز شهرداری، مهمترین خواسته‌های شهروندان، را مطرح کرد.

وی در این نشست گفت: سامانه 137 به صورت هفتگی، در پی ثبت  پیام شهروندان در خصوص مشکلات شهری، عملکرد سازمان‌های ذیربط  را بررسی و ارزیابی می‌کند تا پاسخگوی شهروندان باشد؛ از این رو باید پیگیری مسائل به سرعت انجام شود.

رحمانی، در ادامه مهمترین خواسته های شهروندان را بیان کرد و توضیحاتی ارائه داد.

به گفته مدیر سامانه 137 شهرداری، هرس درختان، تنیده شدن شاخه های درختان با سیم برق، آسیب ریشه به موزاییک و لوله آب منازل، نظافت ریفوژها،روشنایی پارک ها، هدررفت آب در هنگام آبیاری و خرابی سرویس‌های بهداشتی از جمله پیام های شهروندان بوده‌است.

او با اشاره به هرس درختان در تمام نقاط شهر، در روزهای اخیر اظهار کرد:  تعداد پیام‌های شهروندان در خصوص هرس درختان بسیار است؛ البته  قابل درک است که انجام همه درخواست ها زمان بر باشد؛ اما از آنجایی که هرس درختان در بازه زمانی دی ماه و بهمن ماه انجام می شود، بنابراین انتظار می رود در مدیریت زمان دقت بیشتری شود.

مدیر سامانه مدیریت شهری، همچنین خواستار توجه بیشتر نسبت به جمع آوری شاخه های هرس شده و رسیدگی فضای سبز به ریفوژها شد. 

در ادامه این نشست، محمدرضا شربیانی، معاون اجرائی پارک ها و فضای سبز شهرداری، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، دامن گیر سازمان ها هم شده؛ از این رو در نحوه خدمت‌رسانی به شهروندان تاثیرگذار است، افزود:  سعی بر این بوده که امسال تعداد بیشتری از درختان هرس شوند؛ البته شهروندان در نظر داشته باشند که کارشناسان با بازدید میدانی، درختان را نیازمند هرس تشخیص می دهند، در غیر این صورت هرس نمی شود.

معاون اجرائی فضای سبز شهرداری قزوین، همچنین در زمینه روشنایی پارک ها که یکی از مسائل شهروندان است که با سامانه 137 در میان می گذارند، اظهار کرد: از آنجایی که در ماه های اخیر میزان مصرف برق افزایش یافته است؛ بنابراین برای مدیریت مصرف سوخت، مجبور به  روشنایی پارک ها با ظرفیت 50 درصد هستیم.

 گفتنی است در این نشست بر رسیدگی به موقع نسبت به پیام های شهروندان تاکید شد که به سامانه 137 منتقل می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط