شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۰۹

روابط عمومی سامانه 137 خبر داد؛

تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در بهمن ماه

سه هزار و 85 شهروند قزوینی در بهمن ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.

 به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع سه هزار و 85  تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 379  تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

براساس این گزارش، یک هزار و 706  تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

 بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها و شهرداری منطقه دو بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط