مدیر سامانه 137 در پی بارشها اعلام کرد؛
ثبت 87 تماس آبگرفتگی و یخ زدگی در سامانه مدیریت شهری
رحمانی، در پی بارشهای اخیر، از ثبت 87 پیام مربوط به آبگرفتگی، برف روبی و یخ زدگی در سامانه 137 شهرداری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیرسامانه، با اشاره به بارشهای اخیر که با برودت هوا همراه بود، گفت: ازآنجایی که سامانه 137 به عنوان یک مجموعه خدمات رسان به صورت شبانه روزی فعالیت میکند، در شرایط بحرانی با حساسیت ویژه پیگیر مسائل شهری میشود.
او افزود: براین اساس، با توجه به هشدارهای هواشناسی، سامانه 137 در کنار سازمان مدیریت پسماندها، با گزارش پیامهای شهروندان به همکاران ذی ربط، به حل بحران به وجود آمده کمک میکند.
رحمانی، در ادامه به آمار تماس شهروندان با سامانه 137 پرداخته و اعلام کرد: براساس ارزیابیهای واحد آمار سامانه، شهروندان برای مشکلات ناشی از بارشها و یخ زدگیهای اخیر، 87 مورد را به سامانه 137 گزارش داده اند.
مدیر سامانه در توضیح بیشتر، مسائل مربوط به آبگرفتگی را 34مورد و برف روبی و یخ زدگی را 53 مورد اعلام کرد.
رحمانی با بیان اینکه مدیریت حوادث غیرمترقبه با همراهی مجموعههای دست اندرکار امکان پذیر است، تاکید کرد: سامانه به دنبال بارش برف و باران که خطراتی را به دنبال دارد با همراهی دیگر مجموعه دست اندرکار شهرداری، در تلاش است در کوتاهترین زمان ممکن، خسارتهای احتمالی جانی و مالی کاهش یابد.
مدیر سامانه 137 در پایان یادآور شد که شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی حاصل از آبهای سطحی با سامانه تماس بگیرند، در غیر این صورت مسائلی چون ترکیدگی لوله فاضلاب خانگی و شهری به اداره آب و فاضلاب مرتبط است.
پایان پیام.