پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۸

مدیر سامانه مدیریت شهری در جلسه ستاد استقبال از بهار اعلام کرد؛

آماده باش سامانه 137 در روزهای نوروزی

رحمانی، بر آمادگی کامل و، ویژه سامانه 137 برای پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان در نوروز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 در جلسه ستاد استقبال از بهار 1400 که با حضور سیاوش طاهرخانی، شهردار برگزار شد، گفت: از آنجایی که سامانه 137 از واحدهای خدمات رسانی است که شبانه روز با شهروندان در ارتباط است؛ از این رو در روزهای تعطیل هم به مانند سایر روزها، پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

او افزود: سامانه 137  همواره گوش شنوای شهروندان در خصوص مشکلات شهری است و این وظیفه  در روزهای سال نو، به دلیل حساسیت شهروندان، دو چندان می‌شود.

به گفته رحمانی، سامانه 137 چه از لحاظ چارت اداری و چه نگاه شهروندان، به عنوان یک واحد مرجع شناخته  می‌شود؛ بنابراین  باید در جریان همه فعالیت‌‌های مجموعه شهرداری قرار گیرد تا پاسخ مناسبی ارائه دهد.

مدیر سامانه 137  در پایان سخنانش، بر همراهی و همکاری ویژه واحدهای پرکار خدمات رسان در روزهای نوروز تاکید کرد.

در این جلسه، سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین هم بر همدلی بیشتر مجموعه شهرداری با سامانه 137 به خصوص در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

گفتنی است در جلسه ستاد استقبال از بهار، معاونان خدمات شهری  و فرهنگی-ورزشی، مدیران مناطق سه گانه،مدیران عامل نوسازی و بهسازی پایانه های مسافربری، تاکسیرانی، سازمان ترافیک، دهکده طبیعت و روسای سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری، آرامستان ها، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند و مدیر منطقه گردشگری باراجین حضور داشتند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط