دوشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۶

با بررسی سامانه 137 شهرداری در تعطیلات نوروزی مشخص شد؛

بیشترین خواسته شهروندان از سازمان مدیریت پسماند

بیشترین تماس شهروندان با سامانه مدیریت شهری قزوین، در تعطیلات نوروزی 1400 مربوط به سازمان مدیریت پسماند است.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ با آغاز تعطیلات نوروزی؛ یعنی در بازه زمانی 29 اسفندماه 99 تا 15 فروردین ماه سال جدید، 510 پیام  از شهروندان در سامانه 137 ثبت شده است.

براساس این بررسی، سازمان مدیریت پسماند که وظیفه نظافت و پاکسازی شهری را دارد، با 175 مورد، بیشترین خواسته را از جانب شهروندان داشته است.

البته بعد از سازمان یاد شده، مسائل شهروندان مربوط به سازمان پارک ها و فضای سبز، معاونت های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و شهرسازی و معماری بوده است.

نظافت، هرس درختان، سدمعبر، مرمت آسفالت، ساخت و ساز غیر مجاز، جمع آوری خاک و نخاله و مرمت تابلوهای ترافیکی از مهمترین درخواست های شهروندان از مدیریت شهری بوده است.

یادآور می‌شود؛ سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین به صورت شبانه روز تا حتی روزهای تعطیل نیز در این ایام فعالیت نموده و پاسخگوی تماس های شهروندان بوده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط